vaken ;ooo

wtf blogg.se funkar knappt allt bara hänger sig ele så går det inte komma in & massa sånt allt fuckar ahh vad irriterad jag blir..
aja jag vetifan vad jag gör upp jag kan nt inte sova.
pratade ju med nattxx i tele men hon somande när vi pratade hur lyckas hon!?
usch men ja var nt trött jag hörde att pappa gick upp halvtvå för då började han jobba sen vid 3 gick ja in till mamma & la mig somnade vid fyra sen vaknar ja 8 av min brors väckar klocka TACK SÄGER JA BARA ;oooo
kändes posetivt man ja. men ja gillar han ändå
sen kommer pappa hem med sin jobbar kompis där står jag, (y)
hahah ähvafan palla bry sig,
min hals blir typ sämra mina mandlar e helt svullna braaa säger jag bara
sen hostar jag som ett jävla as med :DDDD
kan detta bli så mycket bättre egentligen?
aja idag har jag bestämt mig för att först nu gå & duscha & sånt för känner mig grymt äcklig sen ska ja ta ut allt från mitt rum & städa hur bra låter inte det? (:
ska faktiskt känna mig stolt sen när jag har gjort det för ja har inte städat på grymt länge känns lite äckligt (a)
mums med damm & allt.. uwwe men ska slänga mig i duschen nu (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0