todaaaay! (:

hej jag kom hem för en stund sen (y)
drog först in till stan & träffade nattx & diana (:
sen möte vi upp acke & fred (:
drog hem till acke & spelade spel HAHHAHH x) men iaf
sen drog jag & nattx för ja..
men iaf sen bussen till tollarp möte upp lindh & charly :D
sen hem till diana hämtade nattx saker sen till sport hallen igen där vi kollade på killarnas träning
sen  kom diana & fred med.
satt vi där & fucka i någon h (:
sen blev man mullad -.- tack charly!
aja sen nu kom pappa & hämtade mig & då va jag typ blöööt?!
undra hur det gick till?!
men iaf nu sitter jag hemma & degar & imon fyller min bror år och jag har inte köpt ngt (a)
plus pappa & jag ska nog åka & shoppa imon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0