tja-rå

blev nt så mycket bloggande igår men va ganska upptagen x)
HAHAH, men iaf.
ligger just nu i nattx sägen & ska hem om en halv timme "/
jag har saknat min bbästavän<3
men iaf jag måste nog börja packa ihop mina saker för dom vill nt vänta på mig x)
HAHAH mamma ringde mig igår hon brukar typ aldrig ringa men iaf
mamma: hej
jag: eh hejhej
m: vad gör du?
r:e med nathalie ?
m:bara henne e nt han killen med där?
r: simon? jo
m: ni pussas nt för mycket nu bara?
r: HAHAHH nej x)?
sen skulle hon prata med nathalie ? HAHAHA
ja bara vafan mamma x) aja sjukt kul iaf (:
bloggar bättre när jag kommer hem sen pus! (:
och min blogg desinge måste fixas men det försvinner hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0