TISDAG.

orkar egentligen inte alls blogga men iaf,
va ju på sjukan idag..
ussch, dom kom fram till att jag har en muskel syndrom
kommer fortfarande inte kunna träna på sjukt länge..
som funderar på att lägga mig på medicinering ele att bli opererad ja vet nt vilket av det jag själv vill.
& ja ska till ngn  fys labb & kolla vidare på det låter hemskt men iaf.
åkte även in till stan & handlade två tröjer kommer nog bild sen när jag orkar fota det hehe (:
sen vidare till skolan faktiskt ganska lugnt,
sen konfa -.-'
okej det va ganska lungt där med skulle bygga ngt skit HHAHHAHAHA
men iaf, sen nu hem & e sjukt trött vill bara sova & slänga mig i duschen,
men iaf bloggar senare pus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0