svar till du vet vem.

men anonym vem e dte som ska växa upp?
ele ja det stod du vet vem nej jag vet nt vem och det e sjukt omogen & inte skriva vem det e med.
så du ska inte säga ngt. ingen visar brösten hon drar bara ner tröjan.
vi försökte faktiskt klippa bort det men det gick inte & gå in på videon på datan för dte kom bara upp en massa skit.
det e du som ska växa upp ist, & varför läser du ens min blogg om du stör dig så mycket på den?
har du nt tänkt på det du ger ju min uppmärksamhet & då slutar nt jag, ju mer uppmärksamhet jag får av dig desto roligare e det för du bara håller på  & försöker trycka ner mig men du lyckas nt precis.
& fjortis jag vet nt riktigt var du får det ifrån eftersom jag har frågat hur många som helst om dom tycker jag e fjortis då säger dom kanske bara  lite men det e ju typ alla? så lilla vän det e  kanske dags för dig & lägga ner ist för jag mår inte dåligt över det du skriver det e faktiskt bara kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0