SÖNDAG!

har varit borta hela dagen så har nt kunna blogga jo på mobilen men det orkar jag nt hehe (A)
sitter just nu & kränger pizza (y) behövs för att dränka mina tankar just nu ?
men iaf va i kyrkan i morse fett tråkigt  alla va helt osociala & sov -.-'
sen blev det fix dra in till stan & kollade på när killarna spelade emd bbästadiana (:
sjukt kul fast dom sista jävla idioter helt ärligt!
aja men sen blev det kolla när bussen skulle dra men den kom nt för än sju så vi ringde runder HAHAHA (:
åkte med danne hem sen hämtade pappa mig i tollarp sen nu sitter jag här & bara lider.

Kommentarer
Postat av: kungen diana

fan vad tur att dom kunde köra xd ;D

2010-01-18 @ 09:40:42
URL: http://dianamyrsloken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0