retard

m a t h i l d a h h ; säger:

eey du ?

- Viille (; <3 SmSssa säger:

haha hej

- m a t h i l d a h h ; säger:

vad har du sagt till ronja ?

- Viille (; <3 SmSssa säger:

haha jag blev arg på henne för hon sa att alla killar är otrogna

och så är det inte..

- m a t h i l d a h h ; säger:

vf sa du att hon va svettig , o höl på o kaxa mot henne ?

har du själv aldrig varit de elr ?

hahahahahahahha fyfan vad bögit om nt !

hallå ?

- Viille (; <3 SmSssa säger:

vad vill dU?

- m a t h i l d a h h ; säger:

kan du fkn svara ?

- Viille (; <3 SmSssa säger:

vad ska jag svara på?

- m a t h i l d a h h ; säger:

vf håller på du på me ronja ?

- Viille (; <3 SmSssa säger:

men lägg av, vad har jag gjort mot henne?

- m a t h i l d a h h ; säger:

vf håller du på o säga att hon e svettig o sånt ?

fkn tönt !

- Viille (; <3 SmSssa säger:

hah för att hon srkvier -.-'

och det menas ju med det eller hur`?

ah dåså

jag sa att hon gjrode en svettig gubbe men hon fattar ju inte xD

- m a t h i l d a h h ; säger:

en fråga ba ?

- Viille (; <3 SmSssa säger:

-.-' den sista är svett i pannan

vad vill du fråga?

BA??!? x hahahaha

- m a t h i l d a h h ; säger:

har du varit svettig ngn gång ?

- Viille (; <3 SmSssa säger:

asso du förstår ju inte heller?

asso -.-' den sista saken är en svettdroppe i pannan

- m a t h i l d a h h ; säger:

jag fattar , kan du bara fkn svara !?

- Viille (; <3 SmSssa säger:

kolla på GUBBEN : -.-'!!!

hahh jag har tränat så ja ?

- m a t h i l d a h h ; säger:

dåså , haha du träna ?

kan ju dock behövas, pusshaj, skriv inge mer te ronja fattar du ?

- Viille (; <3 SmSssa säger:

du har aldrig sett mig idiot?

kan du be ronja sluta spamma mig med att hon älskar mig då?

- m a t h i l d a h h ; säger:

taahh, nä o tur är väl de ..

hade liksom fått igång kräkreflexerna diiiiirrr !

- Viille (; <3 SmSssa säger:

iofs är hion blockad men.

hahhah den va lite bra den

- m a t h i l d a h h ; säger:

& du ? tror nt ronja älskar dig

- Viille (; <3 SmSssa säger:

asso shit va kul me riktiga fjortisar, och alla era stekar polare, dom tror dom kan jiddra , ingen av dom har någonsin haft något riktigt problem , och har aldrig behövt försvara sig

nae inte jag heller, och jag vill itne det heller, jag har en FLICKVÄN som jag älskar så, men måste bara veta

tkr du oxå att alla killar är otrogna?

eller`?

- m a t h i l d a h h ; säger:

haha , e jag fjortis ?

jooooo men ooookej ?

låter ju fett trevligt, jag kör cross , & jag fkn hatar fjortisar,

o jag har inga ''stekar'' polare, o jag skriver nt H o W i alla ord, o sånt ?

liksom guuuuuuuulligt !

- Viille (; <3 SmSssa säger:

inte dulxm..

- m a t h i l d a h h ; säger:

nt ronja heller !

- Viille (; <3 SmSssa säger:

men alla stekar grabbz som skriver tack vare ronja.. xD men tycker du att alla killar är otrogna? för det tycker itne jag och det var då som ronjasaken börja dampa

nae jag vet

men alla andra som skriver xD

ÄR ALLA KILLAR OTROGNA MOT SINA FLICKVÄNNER?

det tycker ronja iaf.

- m a t h i l d a h h ; säger:

låt hon tycka de då, hennes en sak ..

& plus så ärre..

pusshaj ,

- Viille (; <3 SmSssa säger:

hah okej du tror det med.. idioter allihopa





fucking retard!
bara för mina kompisar skyddar mig & hjälper mig, e dom fan inte idioter -.-'
äckel eru!


Kommentarer
Postat av: en gammal vän

Det är ju ni som är puckade som inte fattar vad den stackars killen menar. Och, jo, ni är väldigt mycket fjortisar.. Tråkigt, men sant.

2010-01-11 @ 18:00:34
Postat av: Anonym

fan va moget av dig att lägga ut detta samtalet.

FJORTIS!

2010-01-11 @ 19:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0