hissar/dissar(:



1. ute kvällar!
kan det bli bättre än att vara ut med sina närmsta/bästavänner & bara ha sjukt kul!?
ele kanske att bara sitta inne en kväll & kolla på film ele ngt & kränga godis?
det kan inte bli mycket bättre! (:

2. träffa ny människor!
att träffa nya människor tackar väl ingen nej till?
hur kul som helst (:




1. folk som inte fattar!
folk som inte fattar att nej är ett nej ja blir sjukt sur på det!
att om man nt vill ska man nt kalla denpersonen massa saker bara för att den inte vill!
& man ska inte tjata sig till det heller & inte ifråga setta allt dens svar för det är ngt jag stör mig sjukt mycket på!
tex om man säger neej att man nt vill cama så fortsätter den att skicka ele så säger den att man är fegis & massa sånt! så jävla patetiskt! ahh ja blir verkligen sjdukt sur på det att folk e så jävla efterblivna här!
e det bara i sverige folk e så efterblivna & inte fattar ele över hela världen TRÖG FATTADE MÄNNISKOR!

2.folk se ut som dom vill.
att man måste kommentera hur folk ser ut!
tex alla kan inte ha den där perfekta kroppen alla kan nt vara tråd smala vissa kämpar faktiskt för att bli smalare.. som jag vill faktiskt bli smalare.. ja bryr mig inte om vad folk säger om jag vill ngt så vill jag det & då gör ja det.. man väljer själv hur man vill se ut i sin kropps byggnad. eftersom det snart är sommarlov vill ja gå ner några kilo så man inte har en mage som pluttar ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0