(:

min hostar bli bara värre & mitt huvud bara dunkar..
ahh vill nt vara sjuk men visst det är skönt & slippa skolan men ändå hur kul är det?
aja det får man väl leva med?
sitter & kränger halstableter & drickar varm choklad, för att halsen ska bli bättre & ja kanske kan prata lite mer.
höhö, det går väl över ngn gång får jag hoppas ?
satt & kollade igenom gamla medelande innan på min andra telefon oj säger ja bara vilka minnen..
vill egntligen nt påminnas om dom men sånt e livet.. dom flesta vet ju hur ja mådde under 2009,
usch därför vill vi att 2010 ska bli bättre! :D
& dte kommr det & bli med ele ja  det hoppas ja! (:
det har redan börjat bättre än förra året så! (:
& jag längtar till sommaren & inte detta äckliga slasket!
äckligt med snö det värsta jag vet.. uschuschusch,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0