detta räcker.

fucking äckel!
fan vad jag hatar dig seriöst jag har aldrig gillat dig du skulle alltid ha så mycket uppmärksamhet & allt!
men nu går det över gränsen tar först en sak..
härmar mig med bilder & namn.. för fan din äckliga patetisak sak!
& jag fattar att du läser min blogg med ele ja iblan iaf.. ele du har varit inne här
seriöst när ja ser dig vetifan vad ja kommer göra.
så jävla patetisk så det e nt sant.
du vet om att du kommer få jävligt mycket skit för detta va?!
hoppas du fattar det för om jag hade varit dig hade ja nt velat visa mig.
hoppas du fattar att om du gör om detta blir det nt kul alls!
ja lovar dig, ja kommer seriöst slå dig så hoppas på det bästa att du inte ser mig, för uwwe du tror du är ngt gumman men det kan du fan drömma om.

jag hatarhatarhatar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0