desperat äckel!

vilka äckel det finns?
seriöst jag vet nt hur många jag har på min msn som vill runka för mig & vill att jag ska skicka mass porr bilder?
seriöst jag är nt pantad jag gör nt det. det e äckligt.
en kille sa han skulle visa huvudet för mig men vad tror ni han gör jo han sitter & runkar jag menar seriöst kan man bli mer desperat?
vad e det för kul egentligen & sitta & runka in för mideråriga? seriöst ja hoppas ngn anmäler er?
för det e sjukt äckligt, det e en helt annan sak om tex om man har kille ele ragg & man tar på vandra men gammla gubbar ele ja iaf dom som e över18 det e fan pedofiler får ni aldrig ngt ele?
blir så jävla äcklad & sur. för börjar bli sjukt trött på att alla vill visa kuken för mig.
tror ni jag väljer killer efter kuken ele? då har ni sjukt jävla fel! 
man blir bara sjukt äcklad över er.
fyfan för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0