visste ni att?

jag är extremt mörkrädd!
ja får panik om ja sover själv & min lampa är släkt, ja tror ja ska bli mördad ele ngt då.
om det är mörkt ligger ja uppe hela natten & blundar & gömmer mig under täcket,
fast när ja sover med ngn så kan det vára släckt för då är ja nt lika rädd mahah:D

ja har fobi för ormar & spindlar!
ja börjar skrika när ja ser spindlar ja får panik verkligen ja klara nt av det fast ja kan börja skrika åt alla så kryp för dte är äckligt :ss sär rronja.. & ormar har ja haft fobi sen ja drömde att ja spydde upp dom!? wtf xdd haha men ja klarar nt av dom ja får panik & börjar gråta för det ibland hihih (a)

jag gråter för inget alls.
ja kan bara sitta & gråta för ja känner det, inte för ngt har hänt ele så men ja kan bara gråta har jätte lätt för det :s mjo oftast på kvällarna bara när ja e för mig själv..

jag älskar att sjunga & dansa & spela fotboll.
ja spelade fotboll tills ja fick min muskel syndrom (kroniskt compartmentsyndrom) stavfel?
aja ngt sånt heter den, ja har sjungit & dansat sen ja var liten. det var det bästa ja viste när ja va liten.

att jag atagligen ska utomlans i en hel månad (y)
mhihihi, så fall med diana & hennes familj i sommar hur kul som helst ele vad säger ni?
först krotien sen bosnien sen kroatien igen who säger ja bara! ((:

lite fakta.

Kommentarer
Postat av: diana

seriöst .. om vi ska åka .. så kommer det fan bli bäst! :O !!!! hihihihihihihi

2010-02-23 @ 17:44:46
URL: http://dianadomazet.blogg.se/
Postat av: rronjalundh

skojar du ele dte kommer bli så jävla kul! (:

/ rronjalundh

2010-02-23 @ 17:57:53
URL: http://ronjaidaevelinalundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0