hissar/dissar.



1. SNÖ!
snö helvetet ja ni vet vad ja tycker om detta, fyfan äckligt.
sen rinner allt smink & man kan nt åka någonstans äh sug kuk väder helvete!
hatahatahata..

2. efterblivna.
som nu en kille säger han e 19 men ja tror han e äldre men iaf..
han e så jävla äcklig tror att man sitter & tänder på dte han skriver han fattar ju heller nt, sen blockar ja han så skaffar han ny msn & lägger till mig där.. -.-' åhh.

3. att jag e skåning som nt pratar skånska.
ehm ja det låter sjukt ja har bott i skåne sen ja föddes men jag pratar nt skånska!?
vafan, jo jag har hört det från flera håll att jag nt pratar skånska xdd hahah lite smått kul faktiskt att jag nt gör det fast ja e uppväxt här & allt hahah ((:



1. jägers imon!
sjukt jävla taggad, detta kommer blir sjukt kul (:
först & främst med bbästa diana & emelie ((:
sen träffar man erika (y) & cassandra (:
guud vad ja längtar detta kommer bli sjukt kul!

2.att jag har världens bbästa diana ! (:
vilken jävla tur hahah xdd nej men fan vad glad ja e kan säga allt till dig.
kan ringa när fan ja vill, du somnar nt i tele som vissa andra.
vilken jävla tur ja träffade dig loveyou.

3. att datan finns!
att sitta hemma en dag när det e snö storm (y)
hm kan det verkligen bli mkt bättre nej, just nu jag älskar dig datan (L)(L)
mhihihihihih


Kommentarer
Postat av: kungen diana

awweee gumman !

du kan ringa när som helst

du går före allt! ALLT!

är glad att jag har dig.

älskardig (L)

2010-02-18 @ 21:34:58
URL: http://dddianadomazet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0