rubrik!

oj glömde helt bort bloggen xdd
haha men ja duschade & så (:
sen blev det massa samtal från allt och alla HAH :D
nej men sara hade ringt men ja va typ efterbliven & fattade nt det xdd
sen skulle ja ringa hagel med? så då glorde ja den sen sara sen diana ja vafan alla skulle prata samtidigt men isf (:
ska snart lägga mig i sängen &plugga äckligt hkk prov..
aja, tycker ni får vara lite sociala på sms då! (:
vetifan om ja ska till tollarp imon för ja, måste prata med mamma men vet nt riktigt om ja orkar om ja ska vara ärlig för ja e sjukt trött nu & hur kommer det då vara imon sen hålla på & byta buss & sånt nej usch det orkar jag verkligen nt.. aja får prata med mamma & hur ja ska göra (:
nästa vecka ska ja antagligen ner till sara bebis! (:
wiie, sover så fall hos henne för vi skulle träffa några (:
men ska lägga mig i sängen nu ha det så jävla tråkigt & smsa med mig annars kommer ja typ dö e för tid! :D
men det önskar ju du som sa ja va efterbliven ele ja kommer nt ihåg vad den kallade mig ens så mkt betyde det HAHAHAH, jag dör.. men iaf pus hej! & diana jag älskar dig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0