onödigt.

vad snäll jag e ((:
rronjalundh tar ingen skit från personer som nt betydre ngt (:
hihihi :D
aja diana e så fucking bäst jag e sjukt kissi nödig men orkar nt springa på toa x)
min ben har smonat för ja sitter på dom? werd.
jag vill ha godis, & snart e det looov wiiie :D
& vet ni vad mitt lov börjar med?
att jag diana & mamma drar till novalund ! (:
fattar ni hur kul?! sen på kvällen blir det jägers & då kommer även emelie ((:
det kan nt börja bättre!
hela mitt lov e typ uppbokat så ni måste messa ele ngt om ni vill träffas så fort som möjligt för ja ska hinna va med massa innan skolan börjar igen men ja måste springa på toa nu x))
höhöh (a) pus

Kommentarer
Postat av: kungen diana

hihihihih. du är snääälll ^^ :Dloveya!

2010-02-14 @ 11:36:19
URL: http://dddianadomazet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0