om fredag den 19/2

kommer nt kunna blogga så jätte mycket imon bara snabba mobil bloggar & så
kanske kan blogga när ja kommer hem men då blir det fixfix! (:
who först då novalund med mamma & diana ((:
wiie, sen fix sen kommer emelie & då blir det mer fix sen jägers (:
ja ska shoppa imon, behöver nya skor &tröjor jeans & smink ja just nu behöver jag allt! :D
men vi kör typ redan vid nio imon, & ja ska sminka mig & sånt innan det ja kommer fan få gå upp kl 5 på morgonen innan jag ska hinna vakna HAHHAHAHA xdd
funderar faktiskt på att sova för ja e sjukt trött ska säga natti till pappa även för han skulle börja jobba vid två pga alla fucking snö.. ngt ja hatar när pappa nt e hemma,
plus jag fick nog ryggskott nu ;oo xdd hahah men bloggar kanske lite senare pus. & natti om ja nt gör det! (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0