min åsikt.

rronja lackar ur. som sagt ja blev jävligt sur idag, riktigt jävla sur ja skulle verkligen vilja gå fram & strypa er! jag är ganska känslig person & har lätt för att ta saker personligt & det finns säkert fler som tycker precis som jag. men idag visste nt ja nt vad ja skulle gör för att det kändes faktiskt i mig det ni sa.. hur folk bara kan slänga ut kommentarer i folks ansikten så där ele hur ni säger det till ngn så den ska höra det & massa sånt. nej fyfan säger ja bara att svenskt folk bara kan snacka så mycket skit! bullshit! fyfan vad sur ja blir, jag fattar inte hur man kan bete sig så som ni gör att man bara kan tro det är okej & slänga ur sig ord hur som helst ni har kanske aldrigt tänk på vad ni säger ele hur mycket det sårar den personen du säger det till?! nej det har ni inte & nu kommer ni börja gå emot mig för dte ja säger, men rent sagt det skiter ja i för ja säger sanning för ja vet om att jag är inte den ända som känner så här! jag vet faktiskt hur mycket ett jätte litet ord kan göra hur stor skada som helst. jag är inte den personen som brukar öppna käften om ngt sånt här men nu har detta verkligen gått över gränsen, fyfan säger ja bara hur kan bete sig så som vissa gör. ja hoppas att dom som läser detta ska fatta hur man faktiskt kan känna sig.. hur kul är det & få höra ord som slampa, hora, äckel, fitta osv. hur kul är det för fan som om när man har mens nu säger vi visst man blir kanske lättare sur & så men för fan hur kul e det & höra bara ha-ha-ha jävla pms kärring? hur kul är det egentlige tjejer vad tycker ni!? det är nt så jävla kul ja kan faktiskt börja gråta över en sådan sak. ja kanske ser ut & vara så jävla stark & tuff & visst det kan ja lova det e jag faktiskt, ja e tuff & ja klarar av att stå emot saker men dom här orden ja börjar faktiskt gråta över dom för att jag blir så jävla sur! ja blir sjukt irriterad över för man kan fan nt hjälpa om man får mens det är inget vi tjejer precis vill ha! vi har nt bet om att vi ska få mens! vi kan nt hjälpa om vi blir lite lättare sura & så.. & om man råkar bli riktigt sur en dag & får höra du har fan damp pms osv. för fan en sak väx upp! vem fan blir inte sur ngn gång? alla blir vi fan sura ngn gång men vafan, det blir fan värre när ni kommer med era ord för dom sårar! dom börjar man fan gråta av. ja blir så sjukt jävla arg på folk som öppnar käften bara så där & aldrig tänker på vad dom säger. & ja menar faktiskt inget personligt med detta.. tror ja, men iaf som sagt tänk på det ja skrev har ni tänkt på hur mycket det sårar ngn gång ni som öppnnar käften! nej men då är det fan dags & göra det. & ja skiter i om ja får folk emot mig för ja bryr mig nt ja säger fan bara sanningen & ja hade kunnat skriva hur mycket som helst till men nu ska ja kolla på film. ha det så jävla tråkigt säger ja bara! & diana domazet, ja älskar dig.

Kommentarer
Postat av: kungen diana

du är bäst gumman,

du ska skita i allt, det gör jag, eller försöker.

du är så himla bäst

jag älskar dig" (L)

2010-02-10 @ 15:02:57
URL: http://dddianadomazet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0