lite snabbt.

hej, e hemma nu & ja har varit det ett tag ((:
va ju inne i stan & fixad godis till ikv (a)
kommer nog somna tidigt för ja e sjukt trött ;oo
aja, men nu har ja fixat mina naglar ((:
& nu är det rosa tipp iat! (:
hihih, sjukt söta (:
diana valde faktiskt färg för ja kunde nt bestämma mig men iaf.
det blev en bild under hela gårkvällen & det var när vi satt i busshåll platsen & väntade på simon & hagel.
& när vi satt & vänta på min buss igår kväll kommer en alkis fram till sara & börjar puss på hennes hår & han håller om henne fyfan vad äckligt.. det äcklade mig så jävla mkt & vuxna människor som såg allt dom gjorde inte ett skit dom satt & såg allt fyfan vad äcklad ja blir för vuxna människor borde veta bättre ;ss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0