klagande från min sida.

oj jag har inte bloggat på jätte länge jag har nt orkat.
det har hänt så mycket under dom dagarna jag nt har bloggat.
både posetivt & negativt.
jag har tänkt ganska mycket på sista tiden, ja e ganska trött på allt skitsnack just nu.
ganska trött på allt faktiskt..
jag har nt haft lust med så mycket på sista tiden jo bara att umgås med diana hela tiden hon e som min drog just nu om ja ska vara ärlig ja har bara lust att vara med diana vet nt varför allt har varit så konstigt & igår ja vill faktiskt bara strypa dig.. fattar nt hur man kan bete sig så som folk gör nu för tiden.. äh
ja orkar nt bry mig heller precis men vafan ja e trött på ganska mycket folk just nu hur folk beter sig vad folk säger om andra..
folk som läser min blogg ja vet nt hur ni ser mig som person jag vet nt hur ni tror jag är skulle vara ganska kul & veta vad ni tror om mig när ni ser mig..
aja nu ska ja börja blogga som ja gjorde innan & vara lite roligare för just nu bara klagande men jag e sur & besviken.. hur man kan bete sig så som folk gör.

Kommentarer
Postat av: kungen diana

gumman. fuck honom.. han är inte värd ngn!

jo helvetet!

du är bäst gumman! (L)

2010-02-08 @ 21:22:53
URL: http://dddianadomazet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0