FREDAG! & LÖRDAG!

hej fuckers.
bloggade tyvärr nt igår hade så sjukt jävla kul! (:
sara kom hitt direkt efterskolan, HAHAH awwe helt jävla roligt det går nt & förklara ((:
axels bdb höhö, raggade upp tjejer till han lite smått gulligt tycker jag faktiskt det är (:
hon drog för typ en h sen för hon skulle hem till malmö .
men iaf egentligen skulle jag till diana idag, men det är typ snöstorm ele ngt det ska iaf bli värre & mamma ville nt köra & hämta mig ikv då.. plus hon är sjuk så vafan..
sitta hemma en lördag kväll skit kul! (y)
fast kommer säkert på ngt att göra ele ngt, (:
men mamma ska klippa mig idag ;oo
hon e ju utbildad till frisör så det gör ju inget litar på henne (:
men ska bara ta lite på topparna & klippa upp det kanske lite.
för luggen tog ja för ngn dagsen & den tar ja själv för annars blir jag nt nöjd,
aja ska kolla på vinter os en stund med mamma nu & vara lite social med henne (:
love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0