åhguud..

okej, nu är ja jävligt trött på detta ja ara sitter här & ser kommentarer som ja tar bort massa folk som klagar på hur ja ser ut hur ja beter mig.. who nej men seriöst om ni nu nt gillar hur ja beter mig om vad ja skriver ele vad det nu e ni inte gillar varför kollar ni då min blogg!? varför!?
ohherregud.. få vekligen panik.. jag är nt rädd för att ta skit precis men varför kommer ni nt bara & säger det rakt upp i ansiktet.. äh palla detta.. för vem har sagt att man måste vara mogen ? hahahah ;D precis ja e bara 14år så, ja har nt bråttom & växa upp snart ny blogg pallar nt denna..
drar ner till malmö en dag nu i veckan & sover där ((:
sen ska ja till alle med en dag (a)  ((:
sen måste till mathilda med en dag! så sjukt länge sen ;oo
hihihi, men nu ska ja ät ngt ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0