ronjaidaevelinalundh,

vaknade upp med bbästa ttvilling bervid mig :D
hon hade lågt så blev upp & äta för henne, lite trött bara.
la oss igen sen blev det skynda upp för ja behövde gå till kyrkan -.-'
who gustjänst, vad som helst för presenter & pengar :D
vi skulle gå hem, det tog bara 50 min, HAHAHHAHA massa flum & skratt höll på att kissa på mig :O:O
HAHAHAH,
ttvilling: det kommer en bil,
jag: jaha
ttvilling: ska du gå mitt på vägen?
jag: HHAHHA, ja det får akta sig x)
vilken humor vi har, i like to bingbing :O? x) HAHAHAHA
ja älskar dig hun! ♥

sen blev det äta sen match, bra spelat tjejer 1-1 grymt bra!
ni betyder ngt otroligt, pwus på er bbästa tjejer (:

kollade även på killarna nu när dom spelade dom vann, bra jobbat.
ska göra lite läxa nu bloggar senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0