söööönda! sug kyrka-.-'

hejj, ja kom nyss hem från kyrkan sjukt tråkigt måste ja säga det va denna gången det brukar vara roligare men iaf. ja vill helst skippa det men då får ja inte ta konformationen & ja vill ha presenter :D

aja, ja har sjukt jävla ont i min rygg sen igår och det blir bara värre & värre.
och ja måste plugga lite & ja måste verkligen sova för ja e sjukt jävla trött!
men ja måste byta sängkläder för min bror åkte utan att göra det uwwh!
aja, men han e verkligen världesbbäst & ja älskar min bror.
vem älskar inte sina syskon?! ele familj om man inte gör det e man faaan helt jävla pantad!
sen måste ja öva på min sång som ja ska sjunga upp för min musik lärare imon men ja orkar inget ja orkara verkligen inte så jätte mycket idag (:
men aja det känns som om detta börjar bli väldigt långt :O
och oftast har ja så här mycket & berätta men ja kortar ner det väldigt mycket för annars bilre bara jobbigt att läsa.
aja ska dra mig bort från datan nu pus hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0