...

nej ja förstår mig inte på datorer ja bara använder det som finns annars fixa ngn annan det till mig :D höhö

aja kom nyss hem följde med pappa till affären för ja ville ha en sak men så fanns nt det suuuug!
ja gjorde väl helt bort mig när ja gick med pappa i en mat affär x) hallå!
men iaf vilka äckliga typer det finns :O sjukt rädd blev ja dom taffsad (nästan)
bläää!
äckligt värre, ja e sugen på ben and jerry´s så har dom inte den smaken ja vill ha. blev sur (a)

& faan vad ja stör mig på vad kan dom va från 30+ till hur gammal man än nu blir.
dom kommer i kortkort & höga skor sen så har dom jätte mycket smink & sönderblonderat hår!
ja mennar hallå 30+ & du ser ut så där uwwe! äckligt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0