allt kan dra..

ibland vill jag bara förvinna ja vet ärligt inte vad jag gör för nytt här längre jag orkar inte med allt som händer alla ryckten alla skit snacka.. jag orkar verkligen inte med detta det blir bara för mycket. ja har funderat på att ta mitt liv men jag vågar inte ja orkar verkligen inte detta längre allt blir bara skit hela tiden ja vill bara glömma bort mitt liv. jag orkar inte med detta livet allt blir bara sämre & sämre jag fejkar så jävla mycket i mitt liv.. men jag orkar inte det längre jag orkar inte.. jag har bara några få personer som jag verkligen älskar & det e helt sjukt.. allt blir bara skit men en sak vet jag ja älskar två personer riktigt mycket..& ni vet själv vilka ni e.
oskar<3

Kommentarer
Postat av: Lisen

Ronja d kmr bli bättre! tro mig! du e älskad av många människor! <3

å skit i va alla andra tkr! lev ditt liv som du vill å bry dig nt om va andra säger!

<3

2009-11-28 @ 22:46:41
URL: http://liiisen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0