19:42

hellu, just nu packar ja lite till imon :D
who, ja har kommit på ja hatar verkligen kyla !
man kan inte ha på sig vad man vill blää, bli irriterad på det ja vill inte ha vinter!
ja saknar verkligen sommaren.
som k-dagarna & tollarp & sthlm & för sörsta gången i mitt liv ja paddlade kanot och lärde mig att man inte skulle ställa sig upp i den för då trillar man i :D ( ja visste inte det x) ) när vi har badat & alla killar (y) HHAHHA fyfan vad ja längtar efter sommaren 2010 :D

men ska packa klart nu efter som ja åker redan på morgonen till henne, (:

Kommentarer
Postat av: Jaag,

Jag längtar också till sommaren 2010 :)

2009-11-08 @ 14:44:10
Postat av: Jaag,

Jag längtar också till sommaren 2010 :)

2009-11-08 @ 14:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0