---> igår (:

ja blogga ju inte igår "/
förlåt men världens bbästaste bloggade om hennes dag lite snabbt (y)
iaf va i skolan sen vid typ tjugo i två kom mamma & hämtade mig drog till stan köpte lite mat innan sjukhuset..
blev rönkad först den magnetrönken fyfaaan vad rädd ja va :O höhö läskigt värre
sen fick jag vänta på den andra rönken saken men det gick nog ganska bra (y)

sen drog jag ut på stan & träffade mina älsklingar!
jennie & ida, guuud vad saknade jag älskar dom massor.

köpte en ny klänning som ja ska ha nu i helgen! det e ju feeeest!
men iaf sen drog jag & mamma & handlade (y)
ja skrek över hala maxi :O!? HAHAH
men vad gulligt!
grattis till nathalie & charly som blev tsm! (:

det var min dag (:


Kommentarer
Postat av: nathalie riihimäki

tack mitt älskade hjärta! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-27 @ 14:09:50
URL: http://ttheoneandolyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0