SÖNDAG!

& nu söndag, vaknade upp hos bbästavän av att hennes lillasyter kom in & sa att klockan var 9.
usch grymt tidigt..
men vi gick upp & åt sen blev det lite snabbt att sminka sig sen drog vi till kyrkan ):
tragiskt värre..
men va satt & åt pepparkakor & lussebullar (y) en sak som var posetivt där iaf (:
HAHAHHAHA
men iaf sen kom pappa & hämrtade mig vid kyrkan så fick vi först kör hem till nathalie för att hämta min saker,
sen blev det hem, träffade mamma för första gången på denna helgen har inte träffat henne sen i torsdags.
men iaf så blev snabbt hej sen drog hon igen.
har även joinat duschen (:
mest för jag även färgade nathalies löshår & hår om ja inte redan har sagt det!?
gjorde även en slinga i mitt hår (y)
ja blonderar bara mitt hår sen nu kommer ja med en svart slinga :O
OMG!  men whatever.
snyggt blev det iaf (:
& nu sitter jag här & halv sover (y)
höhö bloggar senare pus!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0