LÖRDAG!

drog upp vid 8!
men hej bakfylla..
det blev ganska för mycket kan ja lova..
men iaf så blev det snabbt in i duschen sen drog vi till stan med pappa,
jag köpte julklapp till mamma & ny fondution (:
sen körde pappa oss till tollarp hem till nathalie då,
så la vi oss i sängen & skulle typ vila men det blev ju inte så precis HAHAH (:
men iaf sen blev det fixfix för <3oskar  & charly skulle komma
det tog bara hundra år innan dom kom, men whatever
HAHHAAHHA wtf "militären" nej fyfan vad kul det va, han va verkligen inte militär precis.. HAHHAHA
vi är ju inte dumma i huvudet precis..
men iaf sen va vi typ ute till 11, drog sen hem nathalie för ja höll på att dö så mycket som jag frös höhö (a)
sen gick ja upp & la mig & somnade (a) senare kom <3oskar med upp & la sig & somnade (:
eftersom två st andra lå där nere & höll på undra vilka det kan vara?!
men iaf sjukt mysigt
& ja e jävlig säker på en sak jag älskar dig oskar.
dom drog hem vid halv 3
sen blev det hem till nathalie & sova igen ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0