ingen rubrik

känner mig grymt jävla duktig!
ja slår in julklappar (y) höhö
det blir inte så jätte bra & det e ganska mycket tejp höhö men vafan ja kan nt slå in julklappar :D
pappa står & skrattar åt mig för det går inte så jätte bra höhö (a)
sen hittade ja ingen sax heller (y) lyckat.

& imon e det skolavslutning,
dra antagligen till tollarp sen till bästavän sen vidar till stan för att kolla på erik & calle som ska sjunga i stan (:
sen sover jag nog hos henne :D låter himla bra tycker ja men ja måste be pengar om bussen till pappa för nu jobbar han helt fuckat & min bror vill inte köra mig men han sitter ju hemma heldagarna & gör inget & mamma jobbar så ja behöver pengar x) HAHAHAH
men iaf ska slå in dom sista julklapparna & sen fixa mina naglar till imon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0