FREDAG!

WHO!
skolan först men direkt efterskolan så hämtade vi bara mina saker sen åkte vi vidare till dennis (:
så typ skulle hjälpa han & städa men det gjorde ja nt (a) höhö men iaf
sen vi halv sex kom nathalie då drog alla till mjela för att äta
sen hem till dennis igen sen började allt! (: kan ja verkligen lova.
ja har faktiskt inte så mycket minne från den kvällen..
men ja sånt e livet verkligen blandade känslor tårar skrik skratt & kärlek!?
who know men sjukt kul kiaf & tack för den underbara kvällen!
ska försöka fixa fram bilder senare för dte va folk som fotade ganska mycket (:

men jag & nathalie drog hem vid 1!?
men vi kom inte in i huset för ja hade lämnat nyklarna i huset.
mjo lyckat så vi var ute låsta  höhö (y)
så ringde ja till exakt alla i min familj men ingen svara -.-'
men efter 20 min kommer pappa & öppnar då hade han hört oss.. tack för vännen!
sen skulle vi göra mat kl 2 på natten, (:
men ja kan inte laga mat så det gick inte så bra,
brända köttbullar utanpå & råa i mitten :OOO
sen blev pastan sten hård..
så en sak e säker ja ska aldrig mer göra mat!
men sen blev det sova (:
efter att ha pratat i tele någon h med charly & <3oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0