hissar/dissar.



1. att det snart e nyår (y)
kommer spendera nyår med diana! :D
kan det bli mycket bättre massa festande, den kvällen ska jag inte vara nyktern!
kommer bli sjukt kul, mest för jag bara kommer känna diana på hela festen men vafan x)
plus ett nytt år nya minnen kommer!



2. julklappar
lite segt men det finns inget bättre än att få en massa saker det tackar väl ingen nej till!? ;o
och den som gör det e ju helt störd isåfall!
finns inget bättre än att få saker!




1. idioter
men förfan växupp!
snälla bara kommer & gnäller & klagar hur orkar ni -.- gah blir så irriterad..




men detta blev ju sjukt mycket mest för jag inte orakar mer höhö (A)

Kommentarer
Postat av: kungen diana

nyår kommer bli bäst!

fyfan vad jag längtar ;o

herregud! det är ju ffs imon! :O

2009-12-30 @ 07:16:59
URL: http://dianamyrsloken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0