2009

vinter, vår, sommar, höst.
1 år 12 månader 53 veckor 365 dagar.

år 2009 snart slut "/
lite synd, har sjukt mycket minnen som ja aldrig vill glömma.
i höstast hände mycket skit..
men i sommras (:
stockholms resan, visst gillar nt den personen ja åkte med längre.. men ja.
det va sjukt kul iaf, fisk bilden x) HAHHA och mega fjortisarna som vi skrattade som fan åt &
kartan under tröjan x) HAHAH gröna lund & ice age2 när vi höll på att kissa på oss & sprang till toa som galingar när det var två min kvar på filmen x) HAHAHHA sjuk kul!
ele alla cykel turer & alla tältningar som ja gjorde i sommras.
ahhh ja tappade min nagel x)
så jävla bbäst var e den!? vafan ja hittar nt den.
kristianstad dagarna!
sjukt jävla bbäst,
jag: hur gammal tror ni jag e?
polisen: 13?
jag: VILKEN FÖRNEDRING JA BLIR 14
polisen: hehe , okej


kille: får ja knulla dina pattar?
jag: ja bara kom!
kille: nej du får komma
jag: OKEJ, ja kommer nu (L)
....: nej ronja stanna! du kan fan nt gå till dom! :O
drar i min arm.
killen: amen vafan! tjejen kom!
jag: fick nt "/

sjukt jävla kul! visst det hände en del saker med men ja.
der e väl glömt..
fick reda på att mina ätstörningar va påväg tbx.
träffade bbästavän för första gången när hon sjöng! :D
va i tollarp sjukt mycket i sommras & lärde känna sjukt underbart folk!
skolan började -.-'
det mesta löste sig,
blev sviken av dom ja trodde på.
men ni fanns där & det betyde sjukt mycket.
orkar inte berätta mer om mitt år nu men det e så sjukt mycket minnen så det e nt sant!

något ja verkligen inte ångrar är att jag möte två personer.

& att ja träffade oskar ångrar ja inte ett smack! ♥

Kommentarer
Postat av: B Ä S T A V Ä N !

älskling!

fyfan, men du sommaren 2010 kommer rocka! :))))

vi hela sommaren du ska bara veta! ;)

älskar dig bästavän! <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-12-16 @ 10:11:15
URL: http://ttheoneandonlyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0